Tuesday, July 14, 2009

why chocolate?

Saat diri terlalu tidak menentu
chocolate adalah antara pilihan yang tepat.

*********************************

Tidak dinafikan Imam Hassan Al-Banna punyai sumbangan yang begitu besar dalam evolusi dakwah islami,

tapi jangan sampai kita lupa ...

jangan sampai

bila mendengar "wasiat Rasulullah SAW " kita bersikap dingin seperti tiada apa-apa,

tetapi bila mendengar "wasiat Hassan Al-Banna" kita lebih semangat, lebih gembira, merasa ianya lebih dituntut.

************************************************

Homesick.

Ya, aku anak perempuan yang sedang rindukan suasana tanah air.
Aku anak perempuan yang telah lama jauh dari keluarga.
Aku anak perempuan yang perlukan ibu di sisi untuk menjana kekuatanku semula.
Aku rindu :'(

Aku sudah tidak kuat untuk teruskan cita-cita.

3 comments:

saya ain haris said...

kak hana..
saya pn rindukan family gak
tp hidup mesti diteruskn
mg kite sama2 kuat
sama2 dimudahkan urusan oleh Allah
ok:)

huserkprasancun said...

hana..ingat ayah mak patut menguatkan hana.. hana..kuat2 kami ramai ada di palmy!!!

namasayanoha said...

just hang in there ok?
jgn down skrang..hope everything will be fine.

*hugs*