Saturday, February 28, 2009

it was about her @ mumsa potluck



Bismillah

Salam
I've switched off the light...
updating my blog, so that I can breathe easily before I go to bed..

Baru habis I'sya prayer..
as usual...aku mintak pada Dia seperti yang aku minta setiap hari..
Tapi hari ini, aku minta lagi satu permintaan baru..

Aku minta agar Allah permudahkan urusan dia..
seorang sahabat yang pernah aku kenal,
seorang sahabat yang pernah sama-sama berjuang dengan aku suatu ketika dulu
(in fact sekarang pun, but the difference is the distant)
yang ada dalam dirinya sesuatu yang aku hormat dan sayang (which is undescribable),
yang pernah sama-sama bekerja dalam kumplan (agak lama-i know she knows me quite well..-half part of myself..hehe)
Aku doakan agar segala urusan dipermudahkan..
dan aku doakan pintu rezeki sentiasa terbka luas..
aamiin..

mumsa potluck-
1 of orang kuat mumsa tegur ''Dah lama tak datang potluck!''
Haha..! ok, this year i have that 'gathering mood'',
our future is uncertain kan..
so i better do what I have to do...
hargai apa yang ada..jangan menyesal di kemudian hari..

2nd week of third year first semester:
fieww...(uhuk uhuk..)
perseverence until success happens - the key of success is labelled PUSH
isn't it?
-motivational words kat kad kakak yusmahanim aka kak intan..hehe (my x housemate)


OK, I'm going to bed now..
erm...
Gud nite, Salam..
(maybe I'm saying this to a -far away- friend
NOha!

hehehe

tomorrow is 1st of March..
well,Happy Birthday!!!



*

4 comments:

Ann said...

hahaha..good nite Farhana.

and happy birthday pd dia yg jauh jugk..ha3.

Anonymous said...

erk.. sejak bile hana pakai word uhuk uhuk..dari sapekah hana belajar word itu...wakaka..

ooh.. akak pun rindu gak ngan org jauh tu... (betul ke yg akak pk ni..adekah org tu nadiah..?)...adeh..adeh.. berpisah tak gelisah ...bertemu tak jemu..yeahh...

mentang mentang tak sama umah ...nk wat aksi drama plak ..hahaha..

-kak nabil-

Anonymous said...

umar al fateh tu..

happy birthday to.......??
nape tak tulis full?

Anonymous said...

umar al fateh = kak nabil..

*to Khairul Anwar Ayob

sekian, *kura2 naik perahu=p*