Saturday, May 16, 2009

Saff


Salam

Rindu lagi nak solat sekali dengan dekcik.

As her sister, aku rasa syukur lah, dekcik senang ingat apa yang kami ajar.

Dulu, Hani ajar dia solat.

Bila aku pulang cuti summer, aku pula ganti tempat Hani.

Dulu, tangan dia letak di dada.
Lepas belajar di sekolah,
sekarang tangan di pusat.

Aku tanya "awat cik letak tangan kat situ..bukan kak ani ajaq letak kat dada ka?"
Dia jawab "Cik ikut usatazah cik"
Aku kata"Camnilaa cik, sayang ustazah daripada sayang akak"..hehe
*suka sangat kat ustazah dia, ustazah selalu puji katakan*


Bila solat sekali dengan cik,
kak ana ajak cik berdiri satu baris,
kaki sentuh kaki, sisi sentuh sisi (since dekcik rendah, tak dapat bahu sentuh bahu..hehe)
ajar sekali..dia terus ingat.

dan seingat aku,
baru sekali ja pernah solat subuh dengan cik..haha
cik malas bangun:p

wassalam

Saff

1 comment:

Miss dizzy said...

untung nya cik ni ade akk2 yg perihatin.. :P alhamdulillah... ^_^