Monday, August 24, 2009

[4] Gembira dan malu

Salam

Posting ke-4 untuk hari mulia yang ke-4;

Tiada drama, atau quotation daripada mana-mana sumber hari ini;

Aku sedang menghabiskan marathonku yang bergerak terlalu perlahan;

Besok due, tetapi masih punyai 1000 words lagi untuk ditaip,

Mungkin sebaik sahaja selesai, barulah aku berpeluang mengupdate upalmy dan palestine.

Mengapa ku masih punya masa untuk blog ini?

Kerana ia hanya mewakiliku,

Aku gembira dan malu;

Aku tahu Dia sentiasa mendengarkanku, keinginanku, hajatku, cita-citaku, harapanku, angan-anganku; impianku;

Dan bila saja tercapai segalanya;

Aku rasa begitu kerdil sekali;

Siapalah aku untuk menerima hadiah istimewaMu;

Justeru, pimpinlah jiwa yang sering terlupa ini untuk sentiasa mensyukuri pemberian-Mu

walaupun hanya secebis rindu daripada insan-insan yang kusayang.

Wassalam

No comments: